Alla inlägg under november 2013

Av Elise Assarsson - 25 november 2013 15:22

Förkylning från Hell och jag har inte tid med detta ? vad är det som händer frågande jag mig idag och svaret kom efter en timme.....du har för mycket av allt just nu ! detta är kroppen som säger stopp VILA

jag som jobbar med friskvård torde ju veta detta men icke kört på som en galning med träningen jobbet...

Min fråga blir man stark av det ? NEJ snarare sjuk ock orkeslös

vad gör vi åt detta då ? planera bätre och införa en Hel vilodag med en lugn promenad kanske ?

Och styra upp vardagen ännu mera ....svår ekvation detta   

Och nu när december kommer blir det ju ännu värre eller har jag chans att styra upp detta nu ???

Icaniwill funkar det ...svar ja om jag tänker om lite kanske utanför boxen då kanske utanför min comfort zone vad finns där ?



Av Elise Assarsson - 19 november 2013 12:34

Check inte tränat förra veckan    har såå mycket nu får inte det att gå i hop riktigt vill träna på morgonen ju med ,mår dåligt som fasen av att inte träna ångest och allmänt sur orkeslös no power!!!

Håller på att trixa med mat biten inte lätt 1350 kal om dagen ja och ibland tillåter jag 1700 vid träning oftast  Palnen håller inte heller som jag fick av min PT    FAN  med har jobbat så ¨hårt och så blev det såhär fuck!!! Får ta nya tag så är det bara Icaniwill ju  men ibland behöver jag ngn sorts pepping för att gå vidare är en ensam krigare idetta med träningen tyvärr  har tagit på mig träningskläderna tänker ut och springa en runda så mår jag nog bättre hoppas jag  

Av Elise Assarsson - 14 november 2013 11:34

har kört rätt hårt ett tag på gymm och pass med träning snart mästare på squats ha ha  nu mina mål är på väg att uppfyllas skönt

och så var det de här med att vissa vill andra kan inte ..trist men så är det livet går vidare som sagt en lite nlåt på detta ;-)# Spotify#

Tips :

Tanken på en smaskig proteinshake med choklad- eller vaniljsmak kan få de flesta att pressa sig igenom squats och stenhårda biceps curls.

Saknar du energi för att gå ner till gymmet och svinga lite vikter kan du locka dig själv med en kall sådan.

Och eftersom den också har ett annat syfte – nämligen att fylla på depåerna och återhämta musklerna – är det mer än okej att njuta av den efter en omgång avklarad styrketräning.

 



Av Elise Assarsson - 5 november 2013 11:45

Tjolahopp!

varit på Ystad saltsjöbad spa ngra dagar ett helt underbart place hämtat kraft och inspiration för att gå vidare och orka med ;-)

Min nya  utmaning stark snygg snabb startade den 14/10 och idag är det det 5/11 märker redan skillnad på mina rep av den träning jag gör gött!De övningar jag gör är sit ups planka armhävningar och squats samt marklyft och löpning samtidigt en utmaning på fejjan med armhävningar extra ska klara 50..fniss 

har en enorm disipkin har jag aldrig haft innan men nu vet jag vad träning är och hur mna utför den utan att knäcka sig mentalt och fysiskt   

  

Presentation


Hejsan !
Jag kommer att blogga om mitt liv, träning, livet, vänner. hälsa & familj.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Träning maten

Fitness food


Ovido - Quiz & Flashcards