Alla inlägg under juni 2013

Av Elise Assarsson - 26 juni 2013 22:30

Tiden går och läker alla sår ? Nej kan inte påstå att det är riktigt så,i morgon för 5 år sen Hände det ... Visst helt förvånad blev man inte efter några andra mindre smärre olyckor Med mc Men denna gången hann inte skyddsängeln med digPå bogesund hände ngt men vad ? Troligtvis fart och ngn felbedömning vad vet jag Kraschen var ett faktum .. Och det gick inte att rädda dig denna gångenKom i håg telefonsamtalet och min röst som saLite i chock " ja men det var onödigt detta "Innan jag fattade att det var santIngen visste vad de skulle säga förlamningen totalDen känslan kommer upp i kväll och att jag faktiskt inte trodde på detInte förrän vi fick se dig ... Då som först förstod vi igentligen vad som häntOch alla dina vänner jisses så många de var och så fina vänner!Du var så omtyckt och älskad!Så varför ? Ibland blir jag arg när jag tänker på dig förlåtMen du levde för hojåkning och var en livsnjutare ditt livVar och blev bra idag är jag tacksam för att du inte hamnade som en Grönsak det hade du inte accepterat 💗För alltid saknad aldrig glömd kära storebrorJocke Skanse ❤❤❤

Av Elise Assarsson - 26 juni 2013 07:16

Semesterns 3 dag från kommunen alla redan,och det är lövley!Morgonen bjuder på en motionsrunda och sen frulleMed en vänTänk vad bra man har det under eftermiddagen blir det massagejobbVilket bra jobb man har :-)Öh en kråka som kraxar utanför undrar vad de vill säga?Finns människor som är som kråkor de kraxar men har inget budskap ändå trist Nu går jag upp minsann och drar på träningskläderna och en kopp te ska smaka gott Ha en trevlig dag alla

Av Elise Assarsson - 25 juni 2013 17:03

halloj & stoj


Semester !

Äntligen,Min  första vecka börjar med friskvård för kropp och själ!

Träningspass x3 + springpass och cykel,

Massage blev det också gött för en massör!

Ska själv massera 8 st på tre dagar nu så det behövs...sanna ord!  

" Regn" öser ner nu...gött för herr kantarell ju

Mår bra ska må ännu bättre,viktresan rör på sig totalt 6 kg ner! Det är för att jag är Smart och får lite hjälp från Kära Vickie på Vital hon är underbar...

  

Presentation


Hejsan !
Jag kommer att blogga om mitt liv, träning, livet, vänner. hälsa & familj.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Träning maten

Fitness food


Ovido - Quiz & Flashcards