Alla inlägg under maj 2013

Yes

Av Elise Assarsson - 16 maj 2013 19:21

Idag var det dax att mäta igen hela kropps sammansättningen Bia mätning,och det blev jättebra reslutat på allt! Är så glad nästan -3 kg så nu är jag taggad! Att blir ¨smart  det betyder Specifikt -mätbart- anpassat- realistiskt- tidsangivet

Nya mål och prio på mig bara mig mitt val mitt liv så det så,och anmälan till iform loppet 10 km blir det med här ska tränas till det tro mig !

Har en del att planera bland annat vad jag ska äta i morgon tjongeling !  

Av Elise Assarsson - 15 maj 2013 08:52

I bland frågar jag mig saker jag inte får svar på undrar varför? Om varför hade varit en person hade man fått svar inte sant? Nu får man söka i sitt inre själv och undra om man gjort rätt i livet,andra val möjligheter var det aktuellt? och vaför går man på dessa nitar hela tiden? Är det jag som har dålig karma nä det vet jag att jag inte har,jobbar mycket med det tillåter inga negativa energier   att komma in eller gör jag det? Hm stäng stäng stäng som min reiki master hade sagt ;-)

Livets hårda skola ?   ja finns den? någon som vet eller är det bara ett påhitt? vill man att det ska bli svårt så blir det väl det eller? att leva som man lär då skulle det vara bättre? bara undrar ha! och alla elaka människor som bara snackar sitt skit de måste vara proppfulla vid det här laget tro mig! allt kan användas emot en yes!

När man inte blev som man skulle hur gör man då? och hur blir man som alla vill? Förklara gärna den som vet hur man ska vara.....Jag är iallafall bäst så det så  


Av Elise Assarsson - 14 maj 2013 18:15

Hello folks!Våren och sommaren kommer samtidigt tjihoo! Mysigt..som man längtat efter litta värme  

Mycket händer runtomkring en träningen fortsätter med ungefär samma intensitet,gym,ola träning,jogging,powerwalk,mår bra av det feelgood     mitt första vårus i Malmö avklarat här är tjejerna   

Siktar på I form loppet den 22/9 spännande och ett nytt mål att tagga till!

Presentation


Hejsan !
Jag kommer att blogga om mitt liv, träning, livet, vänner. hälsa & familj.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Träning maten

Fitness food


Ovido - Quiz & Flashcards