Alla inlägg under juli 2013

Av Elise Assarsson - 28 juli 2013 15:32

Hello hello

idag var jag på gymmet...kl 8,00 har inte varit där på kanske 3 månader ca nu var det dags att ta i igen tänkte jag ,tränat har jag ju gjort hela sommaren ändå men inte där!

Nya maskiner gjorde mig extra glad tjihooo här ska tränas 2-3 ggr /vecka nu igen på gym och sen den övriga träningen klart   

Måste berätta om att jag har en  nyfunnen vän och det känns så bra   

Och litar på känslan jag får upp nu...inga mera halvfadäser mera och inga falska vänner   

Av Elise Assarsson - 24 juli 2013 13:55

Japp# sommaren #har kommit för att stanna tjihoo gyllene Tider som för övrigt var sketa bra vilken tripp man fick!

en annan jobbar men det gör inget jag klarar mig ändå,stranden kan man ta på kvällen....rapport träning:

Börjat springa lite igen nu intervaller mera flåset måste upp,sen är det Ola träning inne och ute som gäller samt prommenix och cykling i bland varierat är bra....

Gräsmattan är en ökenstäpp...bra man slipper klippa ;-)

Lite nya bekantskaper umgänge har  man hittat...trevligt  och vissa blir man inte bekant med igen HA Ha!

Trist men så är fallet när de inte kan accepteera den man är så får det ju vara....Jaag ändrar mig inte för att det ska stämma överens  aldrig never ever!


Av Elise Assarsson - 10 juli 2013 10:40

Halloj sista semester veckan här! Varit på Öland en runda myys....himma igen och en sista vecka som skulle bli lugn blir tydligen intensiv...blä ! Men funderingarna kommer och går...är väl livet så påminner en kan jag tro,fyller år på fredag hela 43 år ja undrar om det kommer  ngn och fikar med en? "När alla vänner är som ljus varje sekund känns som en minut" Gyllene Tider!

Tänkte dra en repa på fredag ändå men vet inte vart ....vill ju till hasslö festivalen ! Någon som vill med`?

I morgon fyller mamma 70 år! Jisses har inte fixat ngn present heller ....ok får völ fixa det eller vill hon ha ngt?


Nästa måndag ska vi på Gyllene Tider konsert i Ronneby det ser jag fram emot önskar bara man haft ngn mer med sig så man kunde rockat loss lite mera......

Tänkte ta mig till stranden idag men som vanligt är det jag som är sugen på det ingen annan! TRIST!!!!

Ja jag åker väl själv då....ingen fara!

Måste verkligen springa eller träna i kväll min kropp är i obalans och psyket med bara att på det tror jag så jag blir normal igen  Ha det gött Pöss



Presentation


Hejsan !
Jag kommer att blogga om mitt liv, träning, livet, vänner. hälsa & familj.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Träning maten

Fitness food


Ovido - Quiz & Flashcards