Alla inlägg under augusti 2013

Av Elise Assarsson - 26 augusti 2013 09:34

Jasåatt

Nu ska det hända...socker sug bort ! Alltså bort med raffinerad mat och socker

Rensaade skåpen i går skönt! Och in med det nyttigare alt i stället som  :

Kokos socker raw food grejer nötter m.m fiberhavregryn proteinpulver och magnesuim m.m

Var på mätning häromdagen och hade gått upp ett kilo under sommaren och det är ju ingen fara,men nu ska det hända saker här förstår inte vad som hindrat mig och maten? tränat har jag ju ???

Slut med det nu mindre kalorier inställt nu til 1350 kcal  i shape up så nu börjar vi -1 kg / vecka är mitt mål nu.

och så har jag kommit en bit på vägen med lopp träningen...nu dar det i hop sig......shit!

Intervaller varavas med nu 4 km spring helaa tiden ....och det är ibland skit jobbigt med det lättar behöver lång uppvärmning ännu....sen går det av sig själv ;-)


Av Elise Assarsson - 12 augusti 2013 06:48

Hopp och hej på er!

Måndagen infinner sig efter helgen som varit hektisk..meed Pukaviksrock,öppet hus och Eriksberg med middag och allt

samt träning på gymmet förstås.

Har ju ett mål...och det ska uppnås!

Idag blir det spring på berget igen...enligt planen

Hoppas denna veckan blir intressant och rolig och snabb och även då på running snabbare just.

Näpp mot jobbet nu och idag blir det Lister landet...tjopp tjopp

Presentation


Hejsan !
Jag kommer att blogga om mitt liv, träning, livet, vänner. hälsa & familj.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Träning maten

Fitness food


Ovido - Quiz & Flashcards