Direktlänk till inlägg 7 januari 2014

7 januari

Av Elise Assarsson - 7 januari 2014 06:42

Tisdag och helgerna har gått sköönt

kommit i gång med gymmandet men inte med maten igen ;-(((  Målet fokusera behäver jag igen men jag tar det jag vet jag kan jag vill ju ......

Bokat resa i maj till grekland awesome ! och då ska det fan vara klart 75 kg ska vågen stå på så nu kör vi hårt benhårt renas skafferiet igen ut med skitdålig mat och annat skräp

Är ledsen för en vän har seoarerat ;-(  blir liksom deppad av det med ....usch hon har en jobbig tid med sina barnoch sig själv  nu all styrka till henne ...

andra sk vänner gottar  sig i det sjukt ! bland annat en vän jag en gång hade eler har ? Vet inte hon är skum och hamnar på skum listan....där kan hon vara behäver inte henne i mitt liv

Nu måste jag till jobbet  ...tjingeling


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elise Assarsson - 4 april 2014 09:05

 Tårarana vill inte sluta ....Igår var det en sorgebesked som kom till oss camilla Prillan Franzén somnade in hon kämoade tappert mot sin cancer till slut vann den över henne FUCK CANCER ! Finn inga ord  hade förmårmen att lära känna  henne  lite g...

Av Elise Assarsson - 20 mars 2014 07:23

   Det bästa märket är    Maria Åkerberg deep skin organics de har färdiga ansikts paket för alla olika hudtyper,ekologiska ej testade på djur och med innehållsdeklaration samt välgörande ingredienser för strålande hud gå in på www.mariaåkerberg.se...

Av Elise Assarsson - 17 mars 2014 12:37

Det blåser ute och minsann inne med då menar jag mig själv...har hmanat i ett vakum av fundeleringar...svårt Tycker inte jag kommer ngn vart alls varken med träning jobb elelr företaget familjen får lida också    Våren säger ni deppig ? Nä men ve...

Av Elise Assarsson - 7 mars 2014 06:22

Fredag whihuuu I går skulle jag bloggat av mig! I mitt möte med människor så undrar jag ibland vad är det som gör vissa beetenden så krångliga? Var är vänligheten,emapti,förståelsen? har vi människor glömt detta eller orkar vi  inte bry oss mera ? ...

Av Elise Assarsson - 4 mars 2014 09:20


Våren första intervall löpning tjohoo vad jag var bra starkare ben lite mindre flås men det jobbar vi upp! Nya mål satta våruset 7 maj växjö och fit tills ressan i maj ! jag kan jag vill ican iwill beslut resultat Våren är på väg och jag med bö...

Presentation


Hejsan !
Jag kommer att blogga om mitt liv, träning, livet, vänner. hälsa & familj.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Träning maten

Fitness food


Ovido - Quiz & Flashcards