Alla inlägg under oktober 2013

Av Elise Assarsson - 31 oktober 2013 07:59

Då har första stormen varit här och tagit med sig en del lämnat en del,så även i livet tycker jag människor kommer och går vssa består  Just nu är det mycket på gång,med allt  trevligheter i helgen då vi åker på Spa och vilar upp oss lite  det blir Ystad Saltsöbad !

  

Tränings utmaningen går framåt drömmer om squats arhävningar sit ups och marklyften har en deadline den 14/11 som första mål och ja jag vet att det ska gå för jag kan och jag vill .

  

Vänner är det bästa man har och jag omger mig med väldigt få kanske det är bra kanske inte men jag vet vilka mina riltiga vänner är och gillar de mig för den jag är är det ok annars är det inga vänner utan bekanta !

Hösten är underbar

  

 


Av Elise Assarsson - 17 oktober 2013 08:34

Yes då var det påbörjat  snygg stark snabb!

I tisdags körde jag första passet indoor fitness efter ett upphåll i sommar,kan ju säga att det var lika roligt som innan och lika swittigt som innan MEN jag var i bättre form ever och då med flåset inte styrkan dock..hahaha jisses

Blir ett pass i kväll igen om min kropp lyder mig tagit 3 magnesium nu,,,behöver lite celle med till i kväll bara sen kör vi

 

Av Elise Assarsson - 14 oktober 2013 08:23

In Flames – Come ClarityMåndag morgon den 14 oktober redan ;-)  ja alllt är förändiligt kab jag säga  ett förlåt och en ursäkt är allt som behövs tydligen ok jag ger det en chans igen orkar inte gå o grunna orkar inte bli påhoppad om att jag är en dålig person enligt vissa..

Nya tag och nya dagar att fylla med liv

Träningen börjar idag och nu kör vi på ska ha reslutat nu planen ribban är lagd idag blir det löpning tidtagning och gymmet men tid och rep med ...lilla boken med o anteckna ....stark snygg snabb tjohej ICANIWILL

Av Elise Assarsson - 7 oktober 2013 15:58

Idag är det dagen D dax för träning MULTIFIT  snygg stark snabb ska jag bli så det så  

En härlig dag idag annars 17 grader varmt Britt sommar visst ;-)


Av Elise Assarsson - 4 oktober 2013 10:46

Oktober har kommit med stora steg vad tog september vägen ? Mycket är avklarat redan och vi går snart i ide ;-) rapport från I formloppet som jag sprang den 23 sept 5 km på 44,28 var jättebra! sjukt nöjdast nästa år blir det bättre och milen ;-)

varit ute o sprungit nu på morgonen härligt vinden blåser löv över en och det doftar höst löve it !

En liten låt till det som är bra

Presentation


Hejsan !
Jag kommer att blogga om mitt liv, träning, livet, vänner. hälsa & familj.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Träning maten

Fitness food


Ovido - Quiz & Flashcards