Alla inlägg under januari 2014

Av Elise Assarsson - 27 januari 2014 10:48

      Japp då var vintern här kallt och blåsigt tvi vale ...skotta snö ger ju bra motion 30 min 300 cal bränner man ju    uppvärmd och klar för ett lunchpass på On training idag har inte varoit där på 3 veckor tror jag men tränat på egen hand mycket  i stället men nu så är det dags att ge järnet på pass denna veckan och kommande

stark snygg snabb fortsätter ju som sagt och mina mål nämar sig 8 veckor nu sen ska det vara klart banne mig håller på att strata en anna blogg med en ren träningsblogg mera kommer sen   


Av Elise Assarsson - 7 januari 2014 06:42

Tisdag och helgerna har gått sköönt

kommit i gång med gymmandet men inte med maten igen ;-(((  Målet fokusera behäver jag igen men jag tar det jag vet jag kan jag vill ju ......

Bokat resa i maj till grekland awesome ! och då ska det fan vara klart 75 kg ska vågen stå på så nu kör vi hårt benhårt renas skafferiet igen ut med skitdålig mat och annat skräp

Är ledsen för en vän har seoarerat ;-(  blir liksom deppad av det med ....usch hon har en jobbig tid med sina barnoch sig själv  nu all styrka till henne ...

andra sk vänner gottar  sig i det sjukt ! bland annat en vän jag en gång hade eler har ? Vet inte hon är skum och hamnar på skum listan....där kan hon vara behäver inte henne i mitt liv

Nu måste jag till jobbet  ...tjingeling


Presentation


Hejsan !
Jag kommer att blogga om mitt liv, träning, livet, vänner. hälsa & familj.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Träning maten

Fitness food


Ovido - Quiz & Flashcards