Alla inlägg under februari 2013

Av Elise Assarsson - 25 februari 2013 13:08

Full av förväntan gav jag mig i väg till Bromölla och gymmet för ett första Pt pass med On training,

Hej och hå ngt stel i rygg och ben efter gårdagens låånga prommenix tog jag mig an tränings uppgifterna,ja det var swittigt ja det var jobbigt men känner att detta blir min ultimata utmaning att klara på egen hand i mellan dessa passen,komma ihåg just övningarna   och utföra dem riktigt..

Värt varenda krona har nog gjort en del fel innan i min egen träning eller vad jag ska kalla det ....skönt att få hjälp på ett proffsigt sätt Tack !

Ska fortsätta med kosten också och skriva kostdagbok,det är det enda som gäller samt träning!

Nitisk nej men just nu är det fit for fight som gäller ,,,inga undanflykter mera välja beetende och avsikt för det yes!

Ser fram emot Onsdagens pass på Fitness alla redan ...och i morgon ja då har vi rörelse problem....träningsvärk  


Av Elise Assarsson - 25 februari 2013 08:21

Det är ett tag sen jag vänd blad igentligen men nu är det på allvar!

Mitt liv förändras i ständig takt,just nu är det träningen och mitt företag som är i fokus,

För ngra veckor sen började jag på Indoor fitness och det var det bästa jag gjort!

Trodde visserligen att jag skulle dö varje gång i början men det ger mig jättemycket så det är bara att stå pall

och roligt är det tack Maria för tipset!

Idag börjar det nya kapitlet i mitt liv personlig träning under 5 veckor och det ger jag mig in i med spänning på vad som ska hända med min kropp och själ ;-) Det var dax bara!  

Har ett mål och dit ska jag nå, är anmäld till våruset i  Malmö också och det ska bli roligt att göra en sån sak har aldrig gjort förr,inte tyat....

Så kommande veckor och månader blir det fokus på mig  min träning och mitt jobb som massör inte mycket annat kommer att hinnas med,hoppas att alla mina vänner förstår detta jag glömmer inte bort dem   

Så nu ska jag packa i hop mig för det första Pt passet rapport kommer sen  Tjingeling


Av Elise Assarsson - 20 februari 2013 13:04

  Längtar efter solen och värmen,men den är väl på turne?!

Mitt nya liv har börjat,ny träning ny mat och nytt tänkande....yes go for it babe!

Nya vänner och gammalt skräp ska rensas...skönt,vad inbilade jag mig ?

Hinner inte mera nu sau haj dau

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan !
Jag kommer att blogga om mitt liv, träning, livet, vänner. hälsa & familj.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Träning maten

Fitness food


Ovido - Quiz & Flashcards