Alla inlägg den 7 mars 2013

Av Elise Assarsson - 7 mars 2013 19:15

Tänker ni någon gång på när ni lägger er på kvällen...tänk om man inte vaknar igen?

Är glad att det gick som det gick idag...

Allt är inte säkert här i livet...konstiga frågor dyker upp i bland..kan kanske vara åldern vad vet jag  

Ja livet tar snabba vändningar iallafall det kan jag intyga ta inget för givet,andas och lev varje minut ta vara på dagen den är din,morgondagen vet vi inget om.

man blir härdad av livet och de saker som man möter på,Karma & Ödet ?

Funderar över framtiden,vad man ska bli när man blir stor fortfarande faktiskt,känner ett sug efter att utbilda mig vidare men inte till vad...och inte när väldigt typiskt att komma på det nu 43 år gammal  

Längar efter värme och sol  nu och vill ha vår så det skriker,men det gör garderoben med haha måste färg uppdatera den där inne bor döden-svart som natten  usch måste ha mera färg i mitt liv  

japp så får det bli i morgon är det fredag iallafall och jag hoppas den blir bra

Presentation


Hejsan !
Jag kommer att blogga om mitt liv, träning, livet, vänner. hälsa & familj.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Träning maten

Fitness food


Ovido - Quiz & Flashcards